Hallitus tiedottaa, 12.3.2015

Asiaa vakuutuksista
Tuleva kesä tietää vilskettä frisbeeradoilla. Viskaajia on moneen junaan ja radoilla saattaa sattua ja tapahtua. Peurungan järjestämissä kilpailuissa kaikki osallistujat kuuluvat Peurungan vakuutuksien piiriin. Seuran omissa kilpailuissa, kuten holaripoteissa, tai pelaajan kiertäessä rataa omalla ajallaan, kyseinen vakuutus ei ole voimassa. Puskaputtaajat ry ei siis ole vakuuttanut jäseniään tapaturmien varalta. On erittäin suositeltavaa, että jokainen huolehtii henkilökohtaiset, lajin kattavat vapaa-ajan vakuutukset kuntoon. Esim. SFL:n kautta on mahdollisuus hankkia edullinen sporttiturva-vakuutus, josta lisätietoa löytyy alla olevasta linkistä.

Urheilua puhtailla papereilla
SFL on tiedottanut yhteistyöstään antidopingtoimikunnan kanssa. Puskaputtaajien jäsenet sitoutuvat noudattamaan ADT:n sääntöjä. Kilpailevat pelaajat ovat itse vastuussa siitä, että käytössä olevat lääkeaineet ym. ovat urheilussa sallittuja. Tietoa ADT:sta, kiellettyjä ja sallittuja lääkkeitä –lista ja muuta tärkeää infoa löytyy ADT:n verkkosivuilta, johon alla linkki.

Seurakyselyn satoa
Kiitos kaikille seurakyselyyn vastanneille! Koosteen kyselyn tuloksista näet Puskaputtaajien nettisivuilla. Palautetta toivotaan myös jatkossa, joten seurakysely toistetaan säännöllisin väliajoin.

Revolution bag tag challenge
Revolution bag tag challenge -haastekisa on kaikille avoin hauska sarja, jossa saa haastaa ja ottaa haasteen vastaan. Tarkoitus on kesän aikaan laittaa kaikki mukana olevat järjestykseen.

Lady Tour@Peurunka Lakeview
Järjestämme tytöille ja naisille aivan oman tapahtuman 5.7.2015. Tervetuloa mukaan hauskaan tapahtumaan, jossa kilpaillaan hyvällä fiiliksellä ja nautitaan rennosta yhdessäolosta luontoliikunnan parissa.

Aurinkoista maaliskuuta!

Puska Puttaajat ry:n jäsenyys takaa rahanarvoiset jäsenedut seuran jäsenille.
Valtava määrä viikkokisoja
Viikkokisat Discgolfmetrixissä.

Looking for something?

Use the form below to search the site:

Still not finding what you're looking for? Drop us a note so we can take care of it!

Visit our friends!

A few highly recommended friends...